Gratulationer!

107318-170
NOBELFEST i all ära.....Men idag tänker jag allra mest på min Käre Bror, som fyller år just på denna dagen!

Han blir 42 år och faktiskt VET jag inte riktigt helt vart han just nu befinner sig....Från att tills ganska nyligen varit bosatt i Spanien, är han återigen på resande fot...Någonstans mitt emellan två länder skulle jag tro....

Iallafall - GRATTIS !!! - min Käre Bror på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag!

(Och naturligtvis SKALL jag titta till "Glamouren" på kvällens Nobelfest OCKSÅ...För visst ÄR det lite kul att se "sociteten" festa litegrann...Och man MÅSTE ju bara kolla in Silvia´s senaste festblåsa....=))

Trolda - with Congratulations!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tänkte också titta en stund, så länge jag orkar.

Postat av: Fialotta

Jag precis som du måste kolla in vad silvia har för pampig klänning. De är trevligt att titta på, men jag vet inte om jag skulle velat sitta där timme efter timme. Klart får man en intressant bordsgranne är de nog ytterst trevligt.

2006-12-10 @ 10:29:59
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Jag tittade en liten stund - på "gräddan"...Och det är nog inte så kul att sitta där i flera timmar...Men LITE kul att "kika in"..

Trolda - festlig!

2006-12-11 @ 08:24:30
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback