Julpyssel

107318-186
Eftersom jag inte bara införskaffade "julsetet" i GULD, utan även i RÖTT, får jag ju även använda mig utav det!

Här samsas en Julen med Murgröna och Hyacint. Hyacinten är ju en OEMOTSTÅNDLIG julblomma med sin doft.....Synd bara för alla allergiker som inte tål den.

MER doft blir det med färska apelsinskivor. En Ilexkvist hamnade i arrangemanget också, tillsammans med min älskade KUDDMOSSA! Och höstens kastanjer fyller ut....

TULPANERNA vid sidan om kunde jag inte motstå heller....Även om jag EGENTLIGEN först vill ha dem EFTER jul...Men de är ju så RÖDA och fina!

Nu är det minsann snart JUL!!!!!

Trolda - with Decoration!

Kommentarer
Postat av: Cadial

Snyggt stilleben.

2006-12-20 @ 13:26:53
Postat av: Trolda

Tack ska du ha!

Trolda - glad!

Postat av: Fialotta

Den var om möjligt ännu vackrare än den förra!!!! Du snart kommer jag skriva adressen till dig serru =)

2006-12-20 @ 18:15:33
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Jag vet inte om du ser detta men, när jag går in på din startsida på bloggen så är det helt tomt. Jag fick söka efter '20 december' i sökrutan för att få upp några inlägg! Yikes, is this the end? Verkar ju inte som om andra har haft samma problem =(

2006-12-21 @ 06:58:48
URL: http://www.emen.blogg.se
Postat av: Trolda

Fialotta; tack skall du ha, vi får ordna något framigenom...=)

Maria; Ja, det har sannerligen varit mycket frustrerande! Jag vet inte VAD som hänt, men nu hoppas jag att det skall fungera igen! Är JÄTTETRIST när det blir så! Aaaaarrrgghh! Och jag var inne på "alla andras" sidor som fungerade...Hoppas nu så...Tack för upplysningen också!

Trolda - tacksam o orolig!

2006-12-21 @ 07:18:27
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback