Direktkontakt

107318-108
Så har Trolda gått och blivit en "Skajpare"......:) Direktkontakt med Skottland! Närmare bestämt med mina kära VÄNNER från Stonehaven, Andrew och Tania! (Och deras URSÖTE Voffsing "Mishka"!)

Pratade med dem i telefonen i helgen, och de hade installerat programmet "Skype" - som faktiskt skall vara svenskt! Skickade så ett mail till mig där de inbjöd till "samvaro" över datorn.....

Det tog några minuter och sedan hade vi DIREKTKONTAKT med ljud och bild! Världen krymper sannerligen via datorn.....Väldigt kul faktiskt!

Enda nackdelen är ju att du alltid måste se "hyfsat fräsch" ut.....Det går ju liksom inte att sitta halvnaken och osminkad direkt.....Men DET gör man ju aldrig....:)

Trolda - Directly!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Ja jag är så himla imponerad av skype. En vän använder det och vips får man ett samtal :) Trevligt när man kan hålla kontakten med människor som befinner sig en bit bort också.

Postat av: cleopethra

Jag skyjpar med vänner i Malaysia och Holland. Det är jättebra!

2006-11-09 @ 19:09:45
URL: http://cleopethra.blogg.se
Postat av: Maria

*hoho* Såklart inte, man är ju färdigsminkad på påklädd innan man vaknar på morgonen=)

2006-11-10 @ 05:36:02
URL: http://www.emen.blogg.se
Postat av: Trolda

Ja, det är absolut en fantastisk uppfinning...Och LITE kul att "fixa till" sig är det ju också..:)

Trolda - fix o färdig!

2006-11-10 @ 06:43:11
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback