Härlig dag!

107318-96
Vissa dagar när man vaknar är man bara på SÅ GOTT HUMÖR!!!

Idag är en sådan dag! Det finns ingen speciell orsak alls egentligen, men det "sprudlar" så där HÄRLIGT i magen, hjärtat skuttar lite extra och jag känner mig bara SÅ LYCKLIG!

Vill öppna mina armar och "TA HELA VÄRLDEN" i min famn.....:)

Jag bubblar av energi och lust, och vill vara NÄRVARANDE på alla plan.....Vill dela med mig av min glädje, få andra att känna lycka över livet, över tillvarons FANTASTISKA möjligheter...

Det är dagar som denna man inser hur otroligt BRA man egentligen HAR det...Det är dagar som denna som får en att älska lite mer och extra....Det är dagar som denna som man är glad åt "det lilla"....."Det lilla" som plötsligt blir "det där STORA" i livet......DET är dagar det...:)

Yipeeeeeeee!

Trolda - so Happy!

Kommentarer
Postat av: Maria

oj härligt att vakna sådär på morgonen! =)

Postat av: cleo

Åh, vad härligt det låter! Hoppas det håller i sig hela dagen och att Du får en fantastisk och skön dag! Kram.

2006-11-03 @ 10:12:55
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: cleo

Och nu är jag på jättegott humör. Tända ljus.Klassisk musik och hela familjen hemma. Trevlig helg!

2006-11-03 @ 16:56:01
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja, visst är det HÄRLIGT med gott humör!!!Trevlig helg till er också!

Trolda - humörsmänniska!

2006-11-04 @ 09:13:58
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback