Konsert

107318-122
Det är nu INTE Pink Floyd jag skall bevista ikväll.....Men DÄREMOT P-floyd från Falun!!!!

Inte "så illa pinkat" det heller, om man nu som jag tycker MYCKET om Pink Floyd!

Bandet kommer alltså från Falun, och är en sammansättning av OERHÖRT musikaliska grabbar. De spelar enbart Pink Floyd-covers,  och skall enligt uppgift göra det så bra att man nästan HELLRE lyssnar till dem än originalet...:) (Och SCENSHOWEN lär vara något utöver det vanliga....)

En inte HELT alldeles lätt uppgift......Men vi får väl se! Ikväll bär det iallafall av! Och jag skall hänge mig TOTALT till underbar musik!! Njuta av varje sekund...:)!

Trolda - Pink Floyd-fan!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Vad trevligt att lyssna på live musik! Här regnar de och slaskar, så för mig blir det att börja fixa lite i sovrummet.

Hoppas du får en trevlig kväll, och en trevlig helg! :)

Postat av: cleo

Aaaahhhh! Vad härligt! Pink Floyd är en av mina favoriter, måste sätta på en cd nu, det får bli Wish you were here, eller Dark Side of the Moon. Nostalgi! Tonårstid!

2006-11-17 @ 16:31:51
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Åhhhh, det var MAGISKT!!! En FANTASTISK konsert..:)!! Och när de spelade "Wish You were here" gick det rrrrryyyyysningar på kroppen!!! Kommer de till er ort, se dem ABSOLUT!! Trevlig helg till er också!

Trolda - "Wish You were THERE....:)"

2006-11-18 @ 08:42:46
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback