P-Floyd

107318-124
Uj, uj, uj....VILKEN konsert!!!!

VILKA grabbar!!!! Och vilken tjej!!! HELT SUVERÄNT bra....:)

Gillar du Pink Floyd´s musik och scenshow skall du ABSOLUT ta tillfället i akt att se dessa artister!!!
För de gör det NÄSTAN lika bra som originalet!

Jag köpte också deras coverskiva och fick den SIGNERAD på plats....:) Riktigt trevliga, enkla människor med stor portion humor!

När de på slutet spelade "Wish You Were Here", lyfte nästan taket....Och det gick rysningar längs ryggraden....Uj, uj, uj.....

Trolda - Backstage....:)

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Verkar som att din kväll blev riktigt lyckad! En signerad skiva dessutom, ja då skulle jag med känna att lyckan var total =)
Trevligt med coverband tycker jag, och rätt ofta
gör dom ju de minst lika bra som orginalet. De är rätt fantastiskt.

Postat av: cleo

Låter underbart härligt!

2006-11-19 @ 08:17:04
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var en KANONKVÄLL , verkligen!:)
Och den signerade skivan var lite extra krydda....:)

Trolda - signed up!

2006-11-19 @ 11:40:24
Postat av: Janne Pettersson

Åh, Pink Floyd är även ett av mina favoritband, även om jag inte tycker de gjort något vettigt (vare sig Gilmour eller Waters) sedan typ "The Final Cut" 1982. Jag har på sistone återupptäckt "The Wall", som jag upplevde som ett väldigt pretentiöst och "jobbigt" verk när den kom. Den är ju, bitvis, fantastisk!

2006-11-20 @ 12:57:44
URL: http://jannepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback