Tångbad

107318-149
Det här skall jag UNNA mig idag.....Ligga och NJUTA i tempererat havsvatten, fullt med TÅNG i !!

Det är OTROLIGT avkopplande och man blir sådär "loj och gó".....Man blir varm i hela kroppen och blodet syresätts lite extra. Det känns renande för både kropp och själ!

En riktig SKÖNHETSKUR med andra ord!

Och det behövs väl SANNERLIGEN så här i grå november...

Efter det timslånga badet följer en halvtimmas total avslappning....

Och efter DEN avslappningen följer ytterligare avslappning...Denna gången i form av intag av speciella ÖLSORTER!  Turisthotellet i Ljungskile erbjuder nämligen ett av landets bästa och mesta ölsortiment!

Så en HELDAG med AVKOPPLING med andra ord....OCH då med dessa UNDERBARA söta Danskar!!!

Trolda - Relaxed!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Det låter underbart. (jag skall inte nämna alla krypen i tången :) )
Det man inte ser har man inte ont av.
Hoppas att Du får en härlig helg och Laxbutiken har jag besökt och de har underbar lax m.m.
Ha en skön helg - hälsn. Eivor

2006-11-25 @ 10:53:06
Postat av: Trolda

Tack Eivor - och detsamma till dig!

(Tången SKALL VARA tvättad...Men man VET ju aldrig...=))

Trolda - SÄKERT med kryp i tången...=)

Postat av: Therese

Ja, det låter verkligen underbart.
Jag som älskar öl, idag verkar jag älska mycket :)
Alla skriver om saker som jag tycker om...
Ha det bra

2006-11-25 @ 20:30:47
URL: http://theaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback