Toatanken

"3 KUBIK, SLUTET SYSTEM"......Det är de orden jag fått lära mig att säga när jag ringer och beställer "Toatankstömning"....(Intresseklubben noterar...:)

Och den frasen har så blivit uttalad idag. Toatanken är nämligen uppenbarligen SMOCKFULL!!! (Aaaaargggghhh!!!)

Jag har förmånen att kunna sitta "med utsikt" när jag uträttar mina behov...Det är dock inte SJÖUTSIKTEN som gäller nu, utan "gårdsutsikt", där också LOCKET till tanken huserar...

Spolar så efter uträttat ärende, och VIPS så ser jag ett lock komma flygandes.....En liten nätt FONTÄN bildas (Ja..av VAD!??....Yak!), och en stråle strilar ut på gräsmattan.....(Stackars Kalle o Bigglet.....Får nog spärra av det området...)

Så nu är jag alltså hemma en hel DAG utan möjlighet till toabesök.....Nja, det GÅR ju faktiskt...Men då BLIR det ju "Fontäneffekt" där ute.....(Det är tur man inte har några Grannar som kan se det...:)

Så antingen får jag helt enkelt HÅLLA mig....Eller så får jag gå ut i skogen.......Eller så går jag helt enkelt hem till Svärmor en sväng.......Det lutar nog faktiskt åt det senare iallafall.....

Har jag TUR så kommer "Slamsugaren" körandes ganska så snart...Hoppas, hoppas.....

Trolda - full of shit!



Kommentarer
Postat av: cleo

Skogen låter väl bra! ;-)

Postat av: Angelica

Mina föräldrar har trekammar system (vita flaggan) men ja, det är inte så kul när det blir fullt där när man får med tvål och schampoo och kroppen och det blir översvämning i badrummet och toan börjar låta märkligt.

När de hände så var jag husvakt och hade tur att pappas ena vän som har bil var hemma. Så inom 15 minuter var det tömt och jag kunde fortsätta att duscha..

2006-11-08 @ 18:30:33
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Trolda

Ja, det är både för-;och nackdelar med Lantlivet.:)

Trolda - Lantbo!

2006-11-08 @ 19:59:03
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Fialotta

Haha nämen du de lät inte allt för trevligt. Hoppas bilen med slangen kommer väldigt snart, för mig hade ju de där satt sig på hjärnan och jag hade blivit akut nödig var 5e minut garanterat =)

2006-11-08 @ 22:10:32
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Han kom faktiskt ganska omgående...:) Sköööööönt!

Trolda - fulltankad!

2006-11-09 @ 06:59:25
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback