Vänskap

107318-120
Få saker i Livet har väl lika stor betydelse som SANN VÄNSKAP!

En Vänskap där man totalt kan "lämna ut" sig själv, "öppna alla dörrar" och bara vara PRECIS som man faktiskt ÄR, inklusive alla fel och brister...

En Vänskap  du kan skratta eller gråta i. En Vänskap du kan dryfta Livets alla möjligheter och omöjligheter i. En Vänskap där det betyder att DU får vara den DU är och  faktiskt ÄNDÅ är älskad!

Jag är så lyckligt lottad att faktiskt vara innehavare av sådan fin Vänskap!

Det fyller mig med KÄRLEK till Livet och Vännerna, det ger mig ett LYCKORUS i själ och sinne,  och det fyller mig med varsamhet och aktsamhet inför det förgängliga.

Så kära SÖTA goa Vänner...NI är så UNDERBARA att ha, tack för att ni finns!

Trolda - with true Friends!

Kommentarer
Postat av: cleo

Så sant.

Postat av: Trolda

Yep!:)

Trolda - med Vänner:)!

2006-11-17 @ 09:55:12
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback