Angenämt bekymmer...

Jag har ett angenämt bekymmer.....

Som sig väl bör (?) på min FÖDELSEDAG har jag "lyxat till" det......Och köpt två (!) nya klänningar!!! (Jag ÄLSKAR att bära klänning!)

Riktigt UNNAT mig på MIN dag......HÄRLIGT!

Och nu vet jag så inte vilken jag skall ha ikväll, när Gästerna kommer.......STORA bekymmer.....:)

De är i helt olika stilar......Den ena är lite "tuffare" och kort modell.....Svart-vit-rutig med söta detaljer.
Den andra är i mer "indisk" stil. Petroliumblå med bruna detaljer. Lång modell med "tyll" nertill. Fin.

Nu springer jag så här framför spegeln och provar.....Tänker också över lämplighet med hänsyn till Gästerna.....(Trolda - ULTRA-Värdinna....:)

Jag får väl rådfråga Sambon när han kommer så......Om DET nu är någon ide`....Han säger väl som vanligt: "Det är allra bäst UTAN..."

Trolda - in Dress!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Jag röstar på den långa blå (utan att ha sett någon av dem) nu när de är höst och lite burrigt är de fint med långt.

Önskar dig med gäster, en trevlig kväll.

Postat av: Trolda

Ja, som du ser...Det BLEV den andra....:)
Det får bli blå nästa gång....

Trolda - tack och kram!

2006-10-19 @ 07:16:25
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: cleopethra

Hellre "in dress" än "in distress", men han tycker nog bäst är "in mistress" (dvs Du) Oj, var jag för snuskig nu?

2006-11-10 @ 21:16:15
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Det var du ABSOLUT inte...Vi CHARMANTA Vågar tål ju en hel del...:)

Trolda - Våg-ad!

2006-11-11 @ 19:03:53
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback