En kopp the´

107318-41
Om jag startar morgonen med KAFFE blir det så THE´på kvällen.

Den värmande, aromatiska drycken finns i ett otal smaker och jag prövar gärna nyheter!
 
Vägg i vägg med lokalen för min Italienskakurs har jag funnit en alldeles nyöppnad the´- och kaffebutik!
Det var doften på gatan som "drog in" mig i butiken. Naturligtvis blev jag "fast"...

Så nu har jag beslutat att varje torsdag då jag läser Italienska - skall jag avlägga ett besök där, och prova en ny sort! Ikväll dricker jag en blandning av Vanilj och Apelsin, med ett uns an kanel. Ljuvligt gott!

Imorgon blir det så en ny sort! Kanske serverar jag den tillsammans med en liten söt pralin....För att riktigt framhäva smakerna....

The´är för mig höstens  och vinterns dryck. Jag kurar gärna in mig i en filt, tänder ljus och läser en bok, samtidigt som jag "surplar" i mig av livets goda!

Trolda - The for two, the for You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback