Höstmys

107318-34

HÖSTEN är för mig en tid av "inomhusmyspys".....Jag ÄLSKAR att pyssla, dekorera och göra fint!

När jag kom hem efter arbetet idag hade jag sådan lust att bara NJUTA! Njutning för mig innebär MASSVIS med olika saker......Varav EN är "pyssel".....(Yrkesskada....!??)

Så därför tillverkade jag två mossbollar...Jag tycker mossans gröna färg är så vacker! Och det doftar av skog, humus och jord. Ren natur. Samtidigt passade jag på att plocka in lite kastanjer från de två gigantiska kastanjeträd som finns i trädgården. Kastanjerna med dess vackra bruna färg har fascinerat mig sedan barndomen.....

Och på den gamla vedspisen med bakugn gör det sig väl fint...!?

Trolda - Decorative!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback