Mads Mikkelsen

107318-31

Mads Mikkelsen verkar just nu figurera överallt.....(och det får han GÄRNA så göra...!)

Hans ansikte fyller snart varenda dagstidning då han ju är aktuell med nya filmer, varav en svensk!
Skvallerpressen riktigt FROTTERAR sig i honom och hans leverne, och där skall man väl noga överväga sanningshalten....

I teven medverkar han också snart i vartenda program.....Från Nyheter till "simpla" underhållningsprogram.

Själv har jag också nyss blivit LYCKLIG innehavare av 32 (!) avsnitt av den danska kriminalserien Reiseholdet (Mordkommissionen), där han ju har en huvudroll. Och jag har knappt ens hunnit se HÄLFTEN ännu.......

Så tidigt i morse när jag slog på radion, fyllde hans URSEXIGA röst mitt sovrum....(och DET var ju verkligen mycket trevligt!) Med sin Dansk-svenska HÄRLIGA  brytning deklarerade han att han njuter av tidiga morgnar! "En ny dag, mellan soluppgång och solnedgång innebär nya möjligheter och det gäller att ta till vara på dem.....(Dessa DEJLIGA danskar.....)

Så -likt skvallerpressen- FROTTERAR jag mig i denne sexige, trevlige MAN!!! Och ser den nya dagen an, för mellan soluppgång och solnedgång skall mycket ske!

Trolda - Mikkelsen....!?

Kommentarer
Postat av: thomas

Jag håller med dig, han är glimrande, inte minst i Rejseholdet där han har en skruvad, lite lättsamt tugg attityd till både jobbet och sina arbetskamrater.

Postat av: thomas

Tuff attityd menade jag förstås!

2006-10-06 @ 12:03:19
URL: http://tnydahl.blogg.se/
Postat av: cleopethra

Han och Johnny Depp...........

2006-11-10 @ 21:20:39
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback