Min bästa Väninna!

107318-28

Jag vill bara säga att VÄNSKAP som varat i 25 år också kommer att vara Livet ut!

Så känner jag för min allra bästa, käraste Väninna !!

Vi har gått igenom vått och torrt tillsammans, varit ledsna, förbannade ihop. Skrattat, känt glädje och till och med varit kära i samma kille - men även DET löste vi!

FORTFARANDE kan vi prata om ALLT! Och det finns INGEN som känner mig så väl som Hon!!!
(Dessutom har hon ju nu lägenhet i Nice....:)

Trolda - with her best Friend.


Kommentarer
Postat av: cleo

Det låter underbart med er vänskap. Blir glad av att läsa det.

Postat av: Trolda

Ja, det ÄR fint...Jag är glad.

Trolda - med glädje.

2006-10-05 @ 07:54:10
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback