Omringad

HJÄLP! Mitt hus är omringat av KARLAR!! Normalt en mycket kittlande tanke....Men inte IDAG! Idag är det nämligen inte MIG de är ute efter, utan annat villebråd.

För idag är så "Dagen..." Älgjakten har börjat.

Jag har ingen lust att ta en skogspromenad, ej heller att ta en svamptur....För ÖVERALLT ligger de och trycker, dessa HEMSKA jägare.....Och SKJUTGALNA är de......

Min normala morgon med nakenhet och dusch för öppet fönster blir också inskränkt.....Med sina kikare kan de nämligen se det mesta....Och jag har verkligen ingen lust till att näcka för någon hur som helst! Så nu får det bli skylande handduk ett tag....

Varje år vid denna tiden får jag lust att organisera ett "Älgpensionat"!! Tänk att kunna ta hand om dessa långbenta varelser, hysa in dem, gömma dem, ge dem TRYGGHET!

Men icke då......Jagade blir de, skjutna så småningom. Stackars Älgar!

Hoppas att de inte får skjuta en enda i år!

Trolda - Surrounded!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback