Panflöjt

107318-69

Jag kommer DEFINITIVT inte att konkurrera med Dana Dragomir....Och det är nu heller inte min ambition...Men en panflöjt  HAR jag........Och träna SKALL jag!

Det är en födelsedagspresent från min käre Broder och hans Hustru. Inköpt på plats i det "panflöjtsrika" Sydamerika! Närmare bestämt i Salta, Argentina. 

Det kom som ett paket igår på posten, och mitt första försök att få ljud i den var HELT resultatlöst....Detta fick jag dock höra av min Broder att TILL OCH MED HAN (!!!!!) hade problem med detta...

Då så.......Då skall väl även JAG lyckas ta ton så småningom!

Och jag måste ju bara säga att PANFLÖJTSMUSIK (rätt utövat....) är otroligt vackert! "Så en dag så..."

Trolda - with Flute.
                                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Det är så vackert. Min dotter brukar somna till Dana. HOppas övningen går bra. Vilken glädje att kunna något sådant!

Postat av: Trolda

UNDERBAR musik att somna till! Än så länge håller jag dock nog mest folk vakna....Piiiiip!:)

Trolda - Pipigt värre!

2006-10-22 @ 16:39:04
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Fialotta

Åh de är så vackert med flöjt!
Mysiga kuddar, fialotta har också sådana :)

2006-10-22 @ 16:42:46
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Ja, visst ÄR det...Och att vi har så MYSIGA kuddar också....:)

Trolda - kuddgalen!

2006-10-22 @ 18:37:27
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback