Svenskt jordbruk

107318-65

Svenskt jordbruk och djurhållning tillhör de allra bästa i Världen! Så ÄR det.

Med förhållandevis lite bekämpningsmedel, bra foder och KÄNSLA för DJUREN har vi motat sjukdomar, problem och giftspridning vid gränsen.

Svenska Djur mår BRA.

Jag har alltid hävdat vikten av detta genom att  KÖPA SVENSKT kött. Dels tycker jag man skall stödja det inhemska, i den mån det nu går, dessutom ska man absolut stödja en BRA djurhållning!

Och nu visar det sig alltså att SVENSK TJURSPERMA blir en HET (!) exportvara! Just för att våra djur är LIVSKRAFTIGA, FRISKA och ett FÖREDÖME!

Jag känner således STOLTHET med de svenska BÖNDERNA och de konsumenter som faktiskt har förstått värdet  av detta, genom att köpa svenskt! Fortsätt så med det!

Trolda - Cowgirl.


Kommentarer
Postat av: Cadial

Om du verkligen bryr dig om djuren, sa köp inte svenskt kött! Köp inget kött alls. Bli vegetarian.

2006-10-21 @ 13:44:12
Postat av: Cadial

Om du verkligen bryr dig om djuren, sa köp inte svenskt kött! Köp inget kött alls. Bli vegetarian.

2006-10-21 @ 13:45:16
Postat av: Trolda

Behöver du UPPREPA dig 2 gånger.....!!?? Visst, jag skulle klara mig utan....Och HAR funderat..Kanske en dag...

Trolda - med MYCKET grönsaker iallafall.

Postat av: cleopethra

Jag vill köpa svensk mjölk och kött inte minstt vi inte Sverige ska bli en enda stor granskog!

2006-11-10 @ 21:14:01
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback