Urtråkig....

107318-26

Med känsla av att ha "blivit utfrusen" ur gemenskapen med kylig attityd och bild, bifogar jag här en festligare sådan! Och LITE mer lättklätt....(.-Men absolut inte naket..)Jag har KUL på "Fallens Dagar" i Trollhättan med Vänner!

Nu ÄR det ju som så här.......JAG är inte irriterad, ej heller arrogant och har ALDRIG kritiserat någon specifik persons bilder!! Det enda JAG skrev i min blogg var att jag sökte lite BALANS! Och som född i stjärntecknet VÅGEN behöver jag det!! Sen om det handlar om påklätt, avklätt eller ingetdera är mig egalt...Jag BEHÖVER inte läsa andras bloggar, ej behöver andra läsa MINA.....

Men jag ÄR glad till att kommentera - OCH kommenteras! Och UTFRUSEN vill jag INTE känna mig! (Men i FADO´n finner jag tröst!)

.

Kanske är jag gammalmodig, oldfashioned..Men hellre DET än acceptans av trivialiteter...

Trolda - so Boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback