Fotboll

Nu hör jag ju inte till de allra mest Fotbollsintresserade...Men LITE hänger jag faktiskt med...

Såpass mycket att jag på förekommande anledning måste prisa de SVENSKA spelarna i FCK - Köpenhamnslaget.

Jag hävdar å det bestämdaste att FCK inte hade varit vad de är idag utan våra fantastiska SVENSKA spelare....!!

Spelare som Marcus Allbäck och Tobias Linderoth ger laget KLASS!

Nu visar det sig ju också att laget faktiskt kvalificerat sig vidare inom Europa....Detta hade de ALDRIG gjort utan "DI SVENSKARNA..."!!

Att jag överhuvudtaget ödslar tid på så triviala ting som Fotboll beror  på att jag känner lite STORHETSVANSINNE från Syd...De behöver tas ner på jorden en smula...-eller iallafall pyttelite...

Men som GODA GRANNAR önskar vi ju er lycka till! God kamp!

Och tur - HELD - för er med "DI SVENSKARNA" i laget - HOLDET!!

Trolda - with Balls.....

Kommentarer
Postat av: ball4ahead

Hi Troll!

Just think what those magnificent Swedish players would have been, if they hadn't come to this godforsaken little beerdrinking nation: Bitten by midgets and playing for .... Örgyte, Hammerby or another unknown team.

U may piss on us - but not our team.

Love u 2

Ballhead

2006-09-27 @ 16:44:34
Postat av: Trolda

I presume U - Mr Ballhead - are from the country called Denmark...That I can tell considering to Your presumptuous tone in Your writing, and the fact that "Hammerby" is called Hammarby...

And if the teames were so unknown...How come that a Ballhead like You would know about them...!?!

You are probably upset over FCK`s loss the other day aswell...But be POSITIV - if the SWEDES wouldn´t have been there...the loss would probably have been even worse!

Trolda - still with Balls...And now with a Kick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback