Höst

Kan man överhuvudtaget förstå hur vackert Moder Natur skrudar sig i sin sensommarkostym....!??Med ackompanjemang av en klarblå himmel formligen saluterar Hon ut sina fabulösa former och färger!

Luften är hög, frisk och inbjuder till friska, djupa andetag. Solens strålar värmer kvicksilvret ända upp till de 25 och jag bara njuter.....Sverige är fantastiskt!!

Jag anser mig själv som en sann livsnjutare som kan se det stora i det lilla.....Jag njuter av vardagens små ting och känner eufori, lycka i livets enkla tillvaro.

Jag önskar den glädjen till fler välförtjänta människor. Ta hand om varandra, njut av vår fantastiska Moder Natur. Känn ruset i dina ådror.....Ta emot!

Trolda - in Nature.

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Ja, naturen är underbar. I stort och smått. Idag plockade jag kastanjer. Det kom fram en liten flicka och hjälpte mig plocka, hon var så söt. "Vad ska du göra med dem?" undrade hon. Jag ska lägga dem i en skål och titta på dem för att de är så vackra. Hon nickade och log. Vem hade inte en relation med kastanjeer som barn? Dessa lena, vackra ting, som med nödvändighet skrumpnar efter ett tag. Det är skönt att inte allt är för alltid, att man måste ta sig tid och njuta just nu, medan det vackra finns framför en.

Postat av: Trolda

Jag är lycklig innehavare av två kastanjeträd i trädgården! Plockar mängder - och njuter!

Trolda - livsnjutare.

2006-09-19 @ 06:19:24
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback