I sängen

I sängen kan det som bekant pågå diverse aktiviteter...En av de mindre trevliga är min käre Sambo´s snarkningar....Och inatt har det varit FRUKTANSVÄRT!!!!

Att vakna av detta oerhört störande ljud gör mig VANSINNIGT irriterad....(Han är ju fortfarande då lite förkyld......Den Stackars Sambon...)

Intrimmat sedan LÄNGE är min rösts uppmaning att han "skall vända sig om..." Och det GÖR han allt som oftast. Men inatt var tydligen Ryggläge en mycket bekväm och tilltalande position.

Då kommer jag med "Puffen..." Lite lätt puffande i sidan. Går inte det blir det så en väl placerad armbåge....och Sambon vänder sig om.....smått grymtande.

Tankar om att fylla det gapande hålet med något stort, mjukt kommer i min väg då irritationen är som värst....SAMTIDIGT som två, förslagsvis, tamponger trycks in i näsan....

Det skulle ju nu göra min nattliga tillvaro betydligt mer tyst, men ack så trist...Därför får jag väl bida min tid.....Stå ut med Sambon´s oartikulerade ljud....

Och det är väl situationer som denna som kallas "med Kärlek...!?!"

Trolda - in bed, with Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback