Rap

Jag och min dyre Sambo har precis kommit hem efter en delikat middagsbjudning.

Det var min nu avlidna Farmor´s ex-man som bjudit in oss. Han bjöd på svensk husmanskost, porterstek, kokt potatis, grönsaker och en mycket gräddig sås.

Till dessert blev det blåbärssoppa(!) med vaniljglass. (En för mig ny och positiv smakupplevelse).

Efter avslutad dinering rapar så Herr´n i fråga ljudligt, och säger:

"En rap startar i magen, rullar ljudligt över tungan och är ett bevis på att en brakskit är nära förestående, men att rövhålet är stängt".

Och det kanske är sant...!?!

Trolda - at Dinner.


Kommentarer
Postat av: Mari Lo

Så skön stil du har! Härligt humoristiskt skrivet!

2006-09-18 @ 23:48:41
Postat av: Trolda

Tack för DET Mari Lo! Kul att få beröm!

Trolda - med humör och humor....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback