Se så fint det blev!

107318-15

Med svett,  och bekantskap med  för mig nypåfunna muskler, i en ojämn kamp med mygg och knott, lyckades jag till slut bli färdig med "flisandet" i en av mina rabatter.

Jag har tillfört ett lager ny jord och sedan täckt det hela med "flis". Skottkärran har körts i skytteltrafik mellan rabatt och flishög. Med mina bara armar har jag kämpat, slitit och hanterat skyffeln med beslutsamhet.

När jag så välte med fullastad kärra var deviset "Blod, svett och tårar" kännbart...MEN styrkt av visioner kämpade jag vidare....Och kan nu ånjuta mitt dagsverke med glädje!

Hoppas nu på att rabatten skänker mig glädje nästkommande vår. Med blomstrande prakt må det spira!

Trolda - trött men lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback