Stonehaven

107318-18

Detta är Dunnottar Castle som är situerat i den på östkusten liggande lilla byn Stonehaven, Skottland.

Ett UNDERBART ställe som jag fick förmånen att bo och arbeta i under ett halvår.

Nyss ringde telefonen och en kär Vän därifrån meddelade att han och hans kära hustru tänker komma och besöka oss till våren! Det gör mig oerhört glad och jag skall ägna hela vintern åt planläggandet.....

Jag arbetade på en Pub i Stonehaven, och mötte därför många olika inspirerande karaktärer. Ett fantastiskt roligt jobb genom alla dessa möten. Historierna är många och själva Historien - den skottska - inspirerande.

Jag kan varmt rekommendera ett besök till detta ställe!

Trolda - with a piece of my heart left in Scotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback