Välkommen Trolda!!

Detta skrev jag egentligen igår - som första inlägg på bloggsidan.Men antingen är jag osedvanligt trög, eller så hade jag någon form av datorhaveri.....För publicerat blev det icke!

Det jag vill säga var att eftersom det inte verkar som om det finns någon officiell "välkomstkommitte"som hälsar dig till "ditt nya blogg-liv", så föreslås här och nu en alldeles egen toast för mitt inträde.

Välkommen Trolda! Kanske blir du här någon enstaka gång, kanske slutar du redan efter ett par veckor.....ELLER så blir jag en riktig "bloggmaniac...."Ja, vi får väl se....Men nu är jag iallafall här!

Har själv njutit, skrattat och fått funderingar kring andras bloggar.Hoppas kunna tillföra något med mina små bevingade ord.Och passar det inte att läsa, så kan du ju alltid låta bli!Det är ju ett fint alternativ, en valmöjlighet, som i det mesta, sluta läs, stäng av.Valet är alltid ditt!

Trolda - the one and only.

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Welcome to the club! :-) Lyfter ett låtsasglas med champagne och utbringar en skål!

Postat av: Trolda

Tackar ödmjukast!!!Och skålar tillbaka.....!

Trolda - med Champagne.

2006-09-23 @ 22:18:02
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback