Eftersom...

Eftersom min blogg tillsammans med ett antal andras har utsatts för KOPIERING och är inlagda i annan dömän med länkar till porrsidor, som jag HELT tar avstånd ifrån, kommer jag tills vidare att kopiera detta inlägg efter nya inlägg så att ingen missar informationen. Det är alltså INTE jag som lägger kommentarer på Era sidor om adressen inte är den rätta, det vill säga:

http://trolda.blogg.se/

Förutom felaktiga kommentarer och porrlänkar är också inläggen FÖRFALSKADE och FÖRÄNDRADE och det irriterar mig oerhört. Jag hoppas det hela löser sig snart och att personen/personerna i fråga som gjort detta kommer att stoppas snarast!

Jag hoppas också innerligt att vi vanliga GOÁ BLOGGARE kan få ha vårt intresse och vår fina gemenskap intakt utan störningar och komplikationer från icke presentabla människor i framtiden.

Trolda - The One and Only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback