Söndagsbilden

image461

Nog ser det lite mer livskraftigt ut nu i Naturen än tidigare. Man riktigt KÄNNER hur det sprakar av kraft och spirande från växtligheten...Och knopparna på vissa träd har antagit en ljus, ljus vacker grön nyans. Våren är här på allvar och det är för mig den vackraste tiden av dem alla. (TROTS pollenallergin...)

Fåglarna sjunger på med febril aktivitet. Det är tio grader nu på morgonen och förväntas stiga till gårdagens tjugotvå. Underbart! Idag lämnar jag dock området för en tur till det saltstänkta HAVET. Och tar kaffekorgen med.

Jag vill också passa på att GRATULERA MODO och deras fans till SM-Guldet!!!

image462

Ett lag som jag kommit att beundra och tycka om tack vare intensiva rapporter och stort engagemang av bloggaren Zassi, som med liv och lust låtit oss ta del av den dramatiska utvecklingen. (Dessutom har ju varken Färjestad eller Frölunda haft chanser till att vinna, så då fick jag hitta ett alternativ till mina favoriter...)

GRATTIS MODO och GRATTIS ZASSI!!! Nu kan du väl ändå få PUSTA UT  ett tag...=D

Trolda - With Weekly Report.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Otroligt fin dag idag.. och tyvärr är jag totalt ointresserad av hockey så jag hade ingen aning om vilka som vann..=) /åsa

Postat av: laijnen

Vet inte riktigt detta med hockyn har inte hängt med alls.

Men solat och badat det var superskönt...nykokt kräfta ser jag ut som hihi..
Fick mera solbränna idag..så med tiden blir det nog bra.

ha de gott

2007-04-15 @ 20:19:47
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Trolda

Åsa; Underbar dag! Och alla kan inte vara intresserade av allt...Men HOCKEY! Yep - när det handlar om "det stora"...=D

Laijnen; Badat!!! huuuu, du var mig en Tuffing! =D

Trolda - Godmorgon!

2007-04-16 @ 06:43:01
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Zassi

Hihihi.. underbart!!!
HEJAHEJAHEJAMODO MODO HOCKEY ÄR DOM BÄSTA HEJAHEJAHEJAMODO!!!
SM-GULD SM-GULD SM-GULD

2007-04-16 @ 12:48:39
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Trolda

Zassi; =D

Trolda - Tjingeling!

2007-04-17 @ 09:21:06
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback