Trevlig Helg!

image888I eftermiddag skall jag och några Väninnor på "After Work"...=D En begivenhet jag inte ofta bevistar och kanske är det just därför jag ser fram emot det så "himla" mycket...

En av Väninnorna kommer och hämtar upp mig redan vid klockan fyra (slutar TIDIGARE på grund av denna "happening" =D) för omedelbar transport till Trollhättan, där vi möter upp resten av GÄNGET. Jag tror vi blir fem glada och góa tjejer. Vi skall äta och dricka gott och förhoppningsvis ha det riktigt trevligt tillsammans. Kanske blir "After Worken" till och med till "Dans Under Stjärnorna"...Det där vet man AAAAALDRIG....=D

Det ÄR något speciellt att umgås "bara TJEJER emellan". Man kan prata om ALLT, skvallra lite, skratta mycket och roa sig så där HÄRLIGT tillsammans, som bara TJEJER kan...=D

Med åren inser jag också att äkta VÄNSKAP inte växer på träd. Jag har MÅNGA kompisar, men få ÄKTA Väninnor. Det gör Väninnorna oerhört speciella och jag värnar mycket om vår fina gemenskap och samvaro. Att ha dessa kära Väninnor betyder oerhört mycket i tillvaron och man vet att de ALLTID ställer upp och finns där för en... 

Jag önskar alla kära Blogg-Väninnor (och eventuella Blogg-Vänner också naturligtvis!) som OCKSÅ kommit att betyda mycket för mig med sina värmande ord och härliga kommentarer, en riktigt TREVLIG HELG! TROTS att man egentligen inte "känner" personerna bakom de vackra orden blir det en sorts gemenskap och vänskap även här. Och läser man "mellan raderna" är det oerhört många varmhjärtade och fina människor som kikar in här till mig vill jag lova. Jag är så glad åt att NI finns =D

Trolda - Happy Weekend!

Kommentarer
Postat av: Poppins

Hoppas du får en riktig härlig fredagskväll tillsammans med dina vänner! Det låter jättemysigt.
Jag har också konstaterat att jag har några riktigt goda vänner (av båda könen) och dessa vet jag att jag kan lita på till hundra procent! Även om man ibland inte hinner höra av sig så mycket som man vill, så gör det ingenting för de finns där när man behöver dem!
Tusen kramar

Postat av: Karin A

Så härligt det låter! Jag och mina närmaste väninnor gick (hör och häpna - det var första gången för min del) på fotboll igår för lite trevligt umgänge. Vi hade det himla kul vi också, hade jag aldrig trott. Hoppas ni får en riktigt härlig kväll med god mat, dryck och kanske lite dans. :)
P.s. Nu har jag testat att göra sådana där krukarrangemang som du visade. Himla kul det med. Bildbevis kommer vad det lider. Kram!

2007-08-17 @ 11:10:58
URL: http://www.uteochinne.blogspot.com
Postat av: Laijnen

Hoppas att du får en trevlig kväll i stan. Blir lite avis, skulle också vilja gå ut, i alla fall känns det så nu. Ha en skön helg med.
Kram Laijnen

2007-08-17 @ 12:21:49
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Önskar dig en riktigt trevlig kväll låter mysigt.
Ditt inlägg om färgerna rosa ljus m.m var så himla fint /pimpim

2007-08-17 @ 12:24:35
Postat av: ejmis

Tiden brukar aldrig gå så fort som när det är tjej-träff. Hoppas ni får en riktigt mysig eftermiddag/kväll!

2007-08-17 @ 13:13:10
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Zassi

Åh vad roligt!! Ni kommer att få en höjdarkväll! Det vet jag :-) Jag har skickat guben till Karlskoga på STCC, så ikväll ska jag njuta ett glas rött och lite thaimat, imorrn eller söndag blir det en tur till lilla mor.
Ha så kul och "slamsa" åt mig me'!//Z

2007-08-17 @ 14:32:01
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Det låter som om Du kommer få kul ikväll! :-) Ha det gott och trevlig helg!

2007-08-17 @ 15:55:16
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: BÅS

Citerar Ulf Peder Olrogs visa "Glöm inte att gå hem innan ni går och lägger er flickor"
Önskar er en trivsam kväll.

2007-08-17 @ 17:04:04
Postat av: Lily of the valley

Åh, vad det låter kul :D Jag har också en hel del kompisar men bara några få vänner, både killar och tjejer, som jag känner är ÄKTA.
Jag är glad att Du också finns :)
Ha en supermysig helg
Många Lilykramar

2007-08-17 @ 20:33:22
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Trevlig helg önskar STM från Gotland.

2007-08-18 @ 06:36:02
Postat av: Maria

Vad söt du är!! =)
Så kul med after work! Ska minsann plugga hårt i skolan och skaffa jobb så jag också kan gå på after work igen=)

2007-08-18 @ 12:14:27
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen du fick kul! och visst är det osm du skrive.r. att ju äldre man blir ju mer förstår man att det är få vänner man har..
Jag har många ytliga vänner.. som man kan ha mycket glädje med på många sätt men riktiga vänner växer inte på träd..=) och bloggvänner är såååå kul!!!/ åsa

2007-08-18 @ 12:16:47
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Trolda

Poppins; Tack =D det var en YTTERST trevlig kväll!Och visst är det underbart med ÄKTA Vänskap.
Karin A; Vad kul det lät...=D Och ibland är det roligt att just göra saker man inte gjort förut...Och tillsammans med goda Väninnor är det ju aldrig fel heller =D Ser fram emot bildbevisen senare då=D
Laijnen; Kom med vetja!!! =D ha en fin helg iallafall då!
Pimpim; Tack skall du ha =D
Ejmis; Och tiden GICK alldeles för fort...Men KUL hade vi, tack =D
Zassi; En FANTASTISKT rolig kväll var det...=D Och visst "slamsade" jag för dig också...Lät som myspys för dig också =D
Pethra; Tack =D Detsamma till dig!
BÅS; Trolda går ALLTID hem o lägger sig...=D Härligt citat, tack för det!
Lily; Som alltid är dina kommentarer så fina =D TACK för att DU finns också =D
Slottsträdgårdsmästaren; Tack =D Och hur länge ska du vara på Gotland då!?? Ha en fortsatt fin semester!
Maria; Tack =D Och du är så duktig...Kommer absolut att bli "AfterWork" för din del också...=D
Åsa; Visst är det så =D Och bloggvänner är riktigt kul =D Tack!
Trolda - kramar till er alla!

2007-08-18 @ 16:00:47
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback