Julklappar...=D

JODÅ, tydligen har jag varit snäll även i år, för TOMTEN kom med PAKET...Och jag blev SÅ glad...=D

Nyinflyttad som jag är saknas det onekligen vissa saker till Hemmet. Bland annat var jag i behov av en KÖKSLAMPA. Något som TOMTEN tydligen uppfattat...=D Och den passar bara perfekt över det gamla slagbordet tycker jag. Kombinationen elektriska lampor och stearinljus gör den extra användbar... BÅDE funktionell och med den för mig så viktiga MYS-faktorn, precis som jag vill ha det!
image998 
Lampan är tydligen införskaffad på IKEA. Tomten har onekligen god smak...=D
image1000 
Så får ni då också en liten kik i mitt KÖK...Med det gamla slagbordet, pinnstolarna och den UNDERBARA köks-soffan. På bordet står en röd Azalea, som OCKSÅ är en julgåva =D

Jag önskar alla en GOD FORTSÄTTNING på julhelgen!

Trolda - With Christmas-Presents =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är skönt att det "lönar" sig att vara snäll :)
Så fint lampa du fick. Jag gillar ditt kök med det gamla slagbordet och kökssoffan, det är ombonat. Jag saknar min kökssoffa, den fick inte plats här, tyvärr.
Coola svampar i köksfönstret :)
Ha en fortsatt bra jul
Många kramar från Lily

2007-12-25 @ 17:47:41
Postat av: Anonym

Visst är tomten snäll ja fick oxå fina saker av honom /Ting...

2007-12-25 @ 23:36:32
Postat av: Poppins

Ja, så klart att tomten kom! Du som inte bara har varit snäll utan också hjärtegod hela året!
Ljuskronan passar verkligen perfekt in i ditt lilla kök. Och slagbordet! Jättefint!
Hoppas du slipper jobba lika hårt i mellandagarna utan kan njuta av lite ledighet.
många kramar

Postat av: Zassi

Åh vilken lycka :) Lampan passar ju perfekt! Och vilket mys med BÅDE el och stearin möjlighet.
Jojo, tomten han kan han.

Önskar dig en god fortsättning på julhelgen!!
Gu vilka söta flugsvampar i fönstret :)
Kramiz//Z

2007-12-26 @ 17:45:39
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Poppins

Glömde ju fråga om jultomten kom med överkastet oclså???? :)

2007-12-26 @ 18:57:35
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hoppas du hade en mysig jul!

2007-12-27 @ 10:31:42
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Trolda

Lily; Svamparna är "jätte-gamla" och jag gillar dem till jul...SYND att du inte får plats med din soffa! Kankse så småningom!?! =)
Ting; Han ÄR snäll...=D
Poppins; Tack för dina fina ord =D De värmer! Överkastet uteblev (men SPEGELN kom...=D) men eftersom jag jobbar alla mellandagar har jag ju råd att köpa mig ett eget sen...=D (är ledig fyra dar över NYÅRSHELGEN!!! =D =D)
Johanna; TACK! Hoppas du haft det fint oxå =D
Zassi; Detsamma till dig !!! Och visst är det viktigt med MYS-faktor =D
Trolda - kramar!

2007-12-27 @ 19:05:14
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback