Nu är det på gång...

107318-342

Det må vara en bitsk isande vind som drar fram över det snötäckta landskapet, och en termometer som signalerar minusgrader, det känns ÄNDÅ som om VÅREN är på gång nu.

Kanske är det det underbara LJUSET som återvänder mer och mer för varje dag som fyller mig med denna glädjande och upplyftande känsla!?! Kanske är det Hemmets alla Vårblommor, såsom Pärlhyacinter, Snödroppar och Primulor som skapar euforin!?!

Ty idag känner jag mig bara så SPRUDLANDE glad! Det riktigt BUBBLAR inombords! Jag känner energin pulsera genom kropp och själ. Jag vill ta hela VÄRLDEN i min famn...=D! (och detta TROTS att det ligger en hel "jobbhelg" framför mig)

Februari har dessutom snart gjort sitt! Slut, TheEnd, over and out! Jag kommer INTE att sakna Henne, inte alls. Nu ser jag fram emot månaden Mars istället!  Mer ljus, mer blommor, mer fågelkvitter!

Och förhoppningsvis MER sprudlande glädje. Det är så UNDERBART att vakna upp till en ny dag och känna sig så glad...=D

Trolda - Happy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar oxå till våren och mer ljus.
Detta underbara ljus och så underbar fin bild som du lagt ut i bloggen.
Ha en trevlig lördag.
/pimpim

2007-02-24 @ 10:39:56
Postat av: Trolda

Detsamma till dig Pimpim! Jag längtar så oerhört efter ljus o värme...

Trolda - Vårlik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback