"Shall We Dance?"

För er som inte redan sett "Shall We Dance?" med Richard Gere, Jennifer Lopez och Susan Sarandon i huvudrollerna vill jag VARMT rekommendera er att se den. OM ni nu gillar ROMANTIK och bubblande PASSION vill säga...(Och vem gör inte DET!?!)

Det är ingen ny film, den utkom redan 2004, och går under benämningen "romantisk komedi". 107318-326

Richard Gere är lyckligt gift med Susan Sarandon och lever ett ganska tråkigt inrutat familjeliv, när han plötsligt inser att han SAKNAR något i tillvaron. Han beslutar sig för att lära sig att DANSA!

På danskursen erhåller han den BEDRÖVLIGT (!) snygga Jennifer Lopez som danslärare, och den GLÖDANDE PASSIONEN börjar pyra...När de dansar de passionerade latinska danserna formligen OSAR det om dansgolvet...

107318-327

Och jag njuter av varje steg...=D

Filmen blir definitivt heller inte sämre av att det är tre fantastiskt bra skådespelare och att Richard Gere är så otroligt snygg och viril...

Därför får han också stoltsera med sin magnifika nuna under rubriken "MANLIG FÄGRING" här på min lilla blogg!

107318-325

Alltså, gillar ni ROMANTIK, PASSION och RICHARD GERE, se filmen!!! Ni blir INTE besvikna!

Trolda - with Passion!


Kommentarer
Postat av: Cadial

Jag sag filmen forra aret och minns att jag blev besviken pa hur daligt Richard G dansade! Den film han slog igenom med (?), En officer och en gentleman,var egentligen avsedd att ha John Travolta som huvudperson (tank hur filmhistorien skulle kunna ha andrats!), varfor jag alltid har inbillat mig att Richard G dansar lika bra. Daremot visste jag inte att Jennifer L kunde dansa, vilket var en positiv overraskning. Filmen som sadan helt godkand! Nar vi anda ar inne pa kandisar: om du vill veta VARFOR Britney rakade huvudet, ga in pa Cadials grymma blogg, Inksoul!

Postat av: Maria

Åh jag älskar romantiska komedier:D

2007-02-20 @ 07:28:12
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Zassi

Ååh det är nog en film i min smak.
Kärlek och romantik är det bästa!
Har sneglat på den här filmen massor med gånger, nu tror till och med att den finns att köpa för 59,- kr på "min" ICA-butik :)
Jag slår till! Tack för tipset!
Tjingeling//Z

2007-02-20 @ 09:49:20
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Trolda

Cadial; Richard Gere SKULLE ju verka som nybörjare...Kanske var det också därför stegen fallerade något...Men hans NUNA kan du inte ta ifrån honom iallafall...=D SÅ är det!

Har kollat Britneys senaste förfall...

Maria; Din lilla Romantiker där...=D

Zassi; Åh, jag nästan AVUNDAS dig...Ha den OSEDD!!! LYCKLIGA du!!! =D Hoppas du tycker lika mycket om den som jag gjorde! Och 59 spänn....Huuuu..

Trolda - Tjingeling!

2007-02-20 @ 18:52:36
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Cadial

Jo, han skulle ju verka som nyborjare, men i finalen forsoker dom ju gora det stort, och det ar dar det fattas lite. Tank bara pa Karatekid: han ar ju ocksa nyborjare, men i slutet pa filmen ar han varre an Bruce Lee, efter 3 manaders traning. Det ar DEN finalen jag soker: USA WINNERS!

2007-02-20 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback