Vår inne...

Varje år gör jag likadant...Jag går ut i TRÄDGÅRDEN och gräver upp en liten tuva med SNÖDROPPAR. Jag kan helt enkelt inte låta bli!

107318-323

Med Naturens eget marktäckande material får de ståta i all sin prakt i en liten zinkbytta. Jag tycker det är så fint.

107318-321

När blomningen är till ända bär jag ut de små lökarna igen till sin ursprungliga plats. Gräver ner dem och pysslar lite extra med dem.

På så vis får jag dubbel glädje av dem och får njuta av tidig vår inne. Något jag verkligen längtar efter nu!

Trolda - In the Garden.

Kommentarer
Postat av: pimpim11

Åh så underbart det måste jag oxå göraa nästa år påminn mig. Hihihi
Trevlig kväll härblir det melodifestivalen./pimpim

Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Tänk idag hörde jag äkta vårkvitter ute - nu är det nära :)

2007-02-17 @ 22:40:12
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback