Huvudvärk

107318-262
Det har pågått i min närhet i ÅTSKILLIGA veckor nu. Det har snörvlats, hostats och nysts från alla de håll. Det har gnällts och klagats över allehanda "eländestillstånd", såsom ledvärk och huvudvärk.

Själv har jag dock negligerat gnällandet av andras krämpor, och med glatt sinne insett att jag gått BACILLFRI ur närkamperna. Ända tills NU iallafall.

Så nu är det väl MIN tur att få GNÄLLA lite....Jag har nämligen en FRUKTANSVÄRD huvudvärk idag! Ett allmäntillstånd som gör mig högst GRINIG och lite smått otrevlig! Därför är jag också idag mycket osocial, och undviker till och med telefonen.

Den käre Sambo´n har säkert lust att fly huset och min närhet. Men istället rekommenderar Han sängläge, varm dryck och apelsiner. Samtidigt som det är Han som står för "markskötseln" såsom matlagning, diskning och annat. Han eldar också lite extra i spisen, då jag FRYSER lite...=)

Han är bara SÅ GÓ!!!!

Så jag följer väl Hans råd och tar mig således till sängen igen, och hoppas att morgondagen innebär lite bättre humör och mindre huvudvärk.

Ja, nu har jag fått GNÄLLA lite, och banne mig om det inte redan känns lite bättre!?! =)

Trolda - in Bed.

Kommentarer
Postat av: pimpim11

Eftersom du nu inte har nån plats för lyktorna kunde du ju komma förbi här med dem.
Jag bjuder på fika och jordgubbsmuffins.
Krya på dig. /pimpim

Postat av: cleo

Usch då! Krya på Dig!

2007-01-28 @ 19:20:33
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Maria

Uscha! Krya på dej!
Jag hade också en period med huvudvärk varenda kväll! Då bet inte ens huvudvärkstabletterna...
Hoppas du känner dej bättre snart!

2007-01-28 @ 22:23:38
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Trolda

Pimpim; Fika låter onekligen gott...Men lyktorna får nog bli här iallafall....=) Men tack för omtanken! =D

Cleo; Tack!Är bättre nu idag på morgonen!=)

Maria; Tack skall du ha.Ja, huvudvärk är en verklig pina...Usch!

Trolda - God Morgon!

2007-01-29 @ 06:45:43
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback