Jerringpriset

107318-238
Även om jag själv röstade på "TRE KRONOR" som "JERRINGPRISVINNARE" vill jag GRATULERA Susanna Kallur, som med BRAVUR tog hem segern!

Kallur verkar vara en FANTASTISK tjej med båda fötterna på jorden. Bakom segern ligger ÅTSKILLIGA träningstimmar och slit.....Och jag unnar henne verkligen detta pris!

Det är bra för svensk idrott att få sådana här fantastiska förebilder! Med sitt enkla sätt och med sitt  stora hjärta får hon iallafall MINA sympatier!

Så trots min önskan om "TRE KRONOR" som nummer ett, är hon en VÄRDIG VINNARE!

GRATTIS SANNA!!!

Trolda - Entitled to Vote.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag höll faktiskt på Anja, ACO eller Sanna, så det var jättekul att Sanna fick priset, även om jag var spiksäker på att Tre Kronor skulle få det...
Kram Eva

Postat av: Zassi

Håller helt med dig!
Trodde nog att Tre Kronor skulle nypa priset för hur många gånger kommer dom att ta både OS- och WM-guld?

2007-01-17 @ 07:47:53
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Janne Pettersson

Tre Kronor borde ha vunnit. Så är det bara. VM- och OS-guld SAMMA ÅR är trots allt större än ett EM-guld. Men lagidrotterna har alltid svårare att vinna priser av det där slaget.

2007-01-17 @ 15:17:03
URL: http://jannepettersson.blogg.se
Postat av: Trolda

Yep..Vi konstaterar och accepterar...Utan bitterhet, men kanske lite besvikna.

Trolda - TRE KRONOR!

2007-01-17 @ 19:19:09
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback