Nya Nyårstag!

I förhoppning om att decimera de något väl tilltagna KURVORNA som figurerar just nu på min lekamen, och därför att jag erlagt ett offentligt NYÅRSLÖFTE på Maria´s blogg (emen.blogg.se), har jag idag greppat mina tills nu avlagda STAVAR, och stegat iväg i dryga timman.

Förutom STAVARNA till sällskap hade jag också den käre Sambon´s NYÅRSPRESENT i öronen! Som en liten gåva inför det nya året (och kanske även HAN med den förhoppningen om en något mindre Trolda....Nejdå, som den käre Sambo han nu ÄR, så tycker han bara det är mer att älska...=)) erhöll jag en MP3-spelare! Något HELT nytt för mig, som tidigare huserat med en något klumpigare "freestyle".

Så till tonerna av bland annat James Brown, Robbie Williams, Bruce Springsteen och Queen har jag verkligen ÖST på! Och jag känner mig så NÖJD och GÒ!!!

Nyårslöftet innebar minst två motionsdagar i veckan, varav en HELST skulle vara simning. Det kan jag dock inte garantera i skrivande stund, men minst två stavpromenader i veckan skall det bli! Och kanske till och med tre......För nu känner jag mig MOTIVERAD och lustfylld inför det nya året!

Trolda - On the Road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback