Det Sprakar på TV ikväll...

Normalt brukar jag inte ägna fredagskvällen åt TV. Ej heller blogga om programmen. Ikväll gör jag dock ett undantag. Den karismatiske, något buffelaktige och mycket virile Janne Åström uppträder nämligen i "Så ska det låta" ikväll. Få artister besitter sådan SPRAKANDE utstrålning som Janne! Få artister har sådan fantastisk röst som den Mannen. Och ytterst få artister kan HELT regera på en scen som Han.

Jag har sett Honom live två gånger. Vid båda tillfällena fick Han mig att rysa av välbehag...När Han rockar loss i gamla härliga AC/DC-låtar eller Deep Purple-låtar är Han bara så fenomenal! Han ger verkligen av sig själv, Han ger allt.

image370

Med sitt något råa och brutala utseende fascinerar Han...Antagligen är det Hans oemotståndliga karisma som sänder signaler rätt in i mitt hjärta...För Han HAR något extra denne Man, och jag skall med GLÄDJE sitta bänkad vid TV-rutan ikväll. Och höja volymen till max när Han sjunger...=D

Jag ryser redan...

Trolda - Shivering...

Kommentarer
Postat av: EVA

Snacka om att jag också sitter klistrad ! Han är så bra och sen blir det ju inte sämre av att Mats Ronander, Sara Lövgren och LaGaylia också är med...

Ha en riktigt trevlig helg !

KRAM EVA

Postat av: Kaffebönan /Pialotta själv

Jag håller absolut med dej.. såg oxså honom i kväll. En sådan röst den mannen har. La Gaylia oxså sendan Sara som bara var så bra hon oxså.
Sorry, jag fick ta bort alla kommentarer i bloggen för att på nytt få upp min menyrad som rasat ner.. inga andra möjligheter.
Kram

2007-03-09 @ 23:25:59
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Trolda

Eva; Visst var det bra! Alla artisterna har begåvats med bra röster...=)Och Janne är ju bara SÅ karismatisk...=D

Pialotta; Härliga artister allihop - Yep! Jobbigt för dig med en strulande blogg....Så lägger vi NYA kommentarer! =D

Trolda - Godmorgon!

2007-03-10 @ 09:04:51
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Inga M

Halvdöd av fredagströtthet framför teven blev det igår fredag. Gubben skötte fjärrkontrollen och zappade (typiskt gubbar har vi konstaterat i våra bloggdebatter) mellan Så ska det låta o Lets dance. Egentligen tycker han att Så ska det låta är roligare, men sen vill han se Lasse Brandeby också och få skratta åt honom. Jag bara passivt hänger med!

Och jag håller med, Janne har ju utstrålningen hos en riktig man och sjunger helt ok.

2007-03-10 @ 09:16:30
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Målarn & alla vi andra

Hej Trolda. Janne är den ende i Sverige som kan sjunga "smoke on the water" med trovärdighet !

Svarade Carl Bildt på bloggutmaningen ?

Allt gott & Trevlig helg

2007-03-10 @ 09:37:22
URL: http://caparol.wordpress.com
Postat av: Trolda

Inga; Janne ÄR bara MAN.....=D

Målarn; Håller med...."Sicken" Karl...=D Där ångar det verkligen på ytan....

Vet icke med Carl Bildt...var inne och kikade, men såg inget..Och det är ju tack vare CLEO det blev av...Jag bara utmanade Cleo, det var hon som vågade utmana Calle...(men jag pushade på med en kommentar iallafall....=D)

Trolda - Tjingeling!

2007-03-10 @ 11:11:02
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback