"Manlig Fägring"

107318-357

Efter att ha sett Kevin Costner´s senaste film "The Guardian" kan jag bara förnöjt konstatera att Han "håller än"....Manlig, snygg och oförskämt vältränad...

Därför får Han i afton figurera under rubriken "Manlig Fägring". Utan tvekan.

Filmen är sevärd. Costner gör  heroiska insatser som livräddare till sjöss. Det är mycket amerikanskt (som jag egentligen kan undvara...), mycket muskler (som jag helst INTE undvarar...=D), en del smärta och hjärta och jag fäller också en tår.

Har du tid över och sugen på lite manlig fägring skall du absolut sätta dig i favoritfåtöljen för en stunds njutning! För det ger Han garanterat...

Trolda - Mrs Costner.

Kommentarer
Postat av: Inga M

Kan bara hålla med; han är skitsnygg! Jag menar snygg utan att vara tvåfager och dessutom har han en attityd som en riktig man, fast en ömsint sådan. Får försöka se The Guardian.

Postat av: Inga M

Det skulle inte stå tvåfager utan tvålfager förstås. Mycket går att skylla på blogg.se men inte mina skrivfel.

2007-03-03 @ 09:31:44
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Anonym

Han är snygg!!!!!
Härlig bloggen fungerar och helgen är här . Jippi!!!! /pimpim

2007-03-03 @ 10:45:23
Postat av: Trolda

Inga; Det är ju så vi vill ha dem...=D

Pimpim; Ja, det funkar väl "sådär" tycker jag...Hade ett annat inlägg som bara försvunnit, och kommentarer som inte vill fram...Men vi får nöja oss med Costner...=)

Trolda - Tjingeling.

2007-03-04 @ 09:20:05
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Janne Pettersson

Jaha, Costner är tillbaka som kvinnofavorit. Det var inte länge sedan som alla skrattade när han dök upp i någon trailer för nån film. Jag tror det var efter "Waterworld", då sjönk hans aktier.

2007-03-04 @ 17:08:07
URL: http://jannepettersson.blogg.se
Postat av: Trolda

Hans aktier är ständigt intakta...oavsett "Waterworld" eller ej...Så är det!

Trolda - still Mrs Costner..=)

2007-03-04 @ 20:42:22
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback