Söndagsbilden

image391

Äntligen ISFRITT! Men det tog tid...Snön är också ett minne blott, och ingen är väl gladare än jag...

Kraftig blåst, cirka 5 plusgrader och regn. Kanske precis så det skall vara om Våren...Tittar ni riktigt noga ser ni två flygande Kanadagäss i bild, mellan de små träden vid sjön. Kände mig som en proffsfotograf av rang vid ögonblicket...=D (Dessvärre förminskas ju bilden något på inlägget, så troligen syns de inte - men jag VET att de finns där iallafall...=D)

Nu hoppas jag på att nästa veckas bild kan bjuda på lite solsken för en gång skull! Som vanligt kan ni följa Väderutvecklingen bakåt om ni klickar på kategorin "Söndagsbilden".

Trolda - with Weekly Report!

Kommentarer
Postat av: Inga M

Jag ser gässen, men bara för att Du skrev om dem. Tjärnet hos oss är också isfritt sedan i natt. jag tror att nattens regn och förmiddagens blåst ändå har gjort sitt till. Det ska lite våld till för att ge våren plats.

Postat av: Trolda

Inga; visst är det härligt med isfritt igen!

Trolda - godmorgon!

2007-03-19 @ 07:37:09
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Lars Anders Johansson

En månad för tidigt bara...

2007-03-19 @ 14:01:48
URL: http://slott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback