Vårfräscht!

107318-358

Har haft en liten trevlig "Shopping-dag" idag...=)

På bild är de nyinförskaffade KÖKSMATTORNA i den härligt ljusgröna nyansen som jag tycker så mycket om. Två stycken blev det, en längre och en kortare. Från Åhlens. Känner mig riktigt nöjd med att få lite nytt och vårfräscht till köket. Och de matchande servetterna kunde jag bara inte motstå.

Själv köpte jag mig en riktigt söt blus..=) Och en kjol....Strumpor och trosor...Ibland är det bara så härligt att få shoppa lite.

Nu väntas det GÄSTER! På menyn står KRÄFTSOPPA som förrätt, RÄKFYLLDA SPÄTTAFILEÈR som huvudrätt, OST och kex till dessert. Mums...Nu gäller det således att sätta lite fart...Så man också SJÄLV är lite VÅRFRÄSCH när Gästerna anländer...

Trolda - Springfresh...

Kommentarer
Postat av: EVA

Himla härligt våriga mattor !!! Jättesnygga !

KRAM EVA

Postat av: cleo

Just nu älskar jag lindblomsgrönt. Härligt! Låter som en god middag! Kram.

2007-03-04 @ 08:16:03
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Eva; Det tycker jag med...=D

Cleo; Jag är också grön just nu...Lindblomsgrön...=D Middagen var utsökt! =D

Trolda - med nya LINDBLOMSGRÖNA mattor.=D

2007-03-04 @ 10:00:13
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback