Present =D

 
Egentligen skulle jag skriva LYCK-ta om denna urfina LYKTA för visst blir man LYCKLIG av att se den!?? Att det dessutom är en PRESENT till den stundande nya LÄGENHETEN gör ju inte saken mindre LYCKOSAM. TACK kära Vänner! =D
 
Och eftersom min nuvarande lägenhet är ganska så tom på saker just nu blir det liksom extra passande med denna vackra lykta...;-) Lyktan "vaktas" av min söta lilla "Lycko-Gumma" sedan flera år tillbaka. Hon heter Mary och är uppkallad efter givaren, min rara danska Väninna Marianne. Mary finns där alltid och ser till Livets goda. Så är det. Mary blir inte nedpackad i lådor som andra saker inför flytten, nej då, Mary kommer att få åka ståndsmässigt i bilen precis som Hon är. Situerad i framsätet bredvid mig. Så är det =D

Trolda - Lucky =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Klart Mary ska ha en bra plats i bilen! Grann är hon och lyktan också!

Postat av: Anonym

Åh, vilken härlig lykta! Kul med vänner som har sina hjärtan på de rätta ställena! Söt liten Mary :D Klart att hon ska vara framme och ha specialbehandling :D))) Kram Lily

2008-08-20 @ 21:24:25
Postat av: Poppins

Jag tänkte på dig innan idag och på allt som du måste hinna med att packa innan flytten. Men jag visste inte att du hade en liten skyddsängel som både håller koll och hjälper till. Vilken söt Mary!

Och ly(c)ktan är jättefin. Kul att få ställa den i nya lägenheten och mysa med skenet.

kramar från Poppins

2008-08-20 @ 22:36:02
Postat av: Trolda

Ragnvi; Visst är det så =D

Lily; Vänner är underbart =D Och specialbehandling var rätta namnet ;-)

Poppins; Ja det blir mycket och den mesta tiden går just nu åt det det och jobb...Men med Mary i omgivningen flyter det på galant ;-) Och ser VERKLIGEN fram emot det första skenet på plats i det nya! =D

Trolda - kramar och godmorgon!

2008-08-21 @ 07:12:06
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Åh vilken fin lykta!! Och vilken söt liten Mary, tror jag det att hon får sitta fram :)

Ha en underbar fredag - ikväll ska vi äta KRÄFTOR med grannarna :)

Imorrn tror jag det blir surströmming.

Kramkram//Z

2008-08-22 @ 10:14:33
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback