Söndagsbilden

 
Den allra sista "Söndagsbilden" från den forna lilla bruksorten SJUNTORP där jag huserat i cirka tio månader nu visar ingen större skillnad från förra veckans...Havren är inte skördad och ån flyter på i samma takt. Det är varmt och skönt och temperaturen visar på tjugo grader - en härlig sensommardag i slutet av månaden augusti.
 
Jag är i detta nu precis MITT I FLYTTEN och det är med HÄRLIGA känslor jag ser fram emot mitt NYA LIV i Ljungskile. Jag glädjer mig oerhört =D

Därför kommer jag också att hålla en liten PAUS i bloggandet från och med nu. Det är nya installationer som skall göras och få i funktion, det är många möbler och prylar som skall finna sin plats i den nya lyan, och allt det där tar ju sin tid...

Så på ÅTERHÖRANDE, och en varm KRAM tills dess! =D

Trolda - With Weekly Report And On The Move =D =D =D

Kommentarer
Postat av: Eivor

Tyckte väl att jag kände igen utsikten :)

Är där ibland.

Havren använder man där i pannan för uppvärmning av hus.

Önskar Dig Lycka Till i Ljungskile med hälsan och kärleken. Skönt att komma närmare havet.

Hälsn. Eivor

2008-08-24 @ 16:52:19
Postat av: Poppins

Lycka till med flytten och hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem. Ha det bra tills vi hörs igen!

kramar Poppins

2008-08-24 @ 20:31:00
Postat av: Åsa

Så roligt att du ska flytta.. hoppas jag du tycker också! Hoppas nu du snart är åter så vi får se lite från ditt nya näste..=)/kram åsa

Postat av: Åsa

Nu har jag läst tillbaka lite..o vad kul o bli sambo..=) ! Härligt med kärlek! / kram a

2008-08-24 @ 20:33:41
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med flytten! Ser fram emot bilder från ert nya hem:D

Ha de gott!

Kram Lily

2008-08-24 @ 22:13:24
Postat av: Anonym

Lycka till !!!

Är det många mil emellan ställena

Kram tingeling

2008-08-25 @ 16:31:18
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ser fram mot bilder från fotbollsorten där i väst!

2008-08-25 @ 19:52:47
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Lycka till med flytten och allt iordningsställande :)

Jag längtar så efter att få se lite bilder på nya boendet!

Du har väl kollat så att det finns bredband eller nåt?

Ve och fasa och du inte kan rapportera från nya stället. Då får jag dåndimpen!

Ha det bra så länge! Hälsa :)

Kramkram//S

2008-08-26 @ 10:56:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Poppins

Roligt att höra av dig mitt i flyttröran! Akta armarna så det inte blir för lååååånga.

Tänk att snart får du belöningen av slitet och kan sitta ner, njuta av utsikten över havet och se kanske se solen gå ner.

många kramar från Poppins

2008-08-27 @ 21:40:31
Postat av: Anonym

Kul att höra av dig! Ser dig sitta och njuta av din vackra utsikt och dofta den friska havsbrisen med ett glas rött i ena handen och "kärleken" i andra. Härligt:D

Kram Lily

2008-08-28 @ 21:33:56
Postat av: Ragnvi

Väntar med förväntan på första inlägget från ditt nya boende! Kanske hittar du ett motiv där också för söndgagsbilden?!

Lyckat till!

2008-08-29 @ 06:25:49
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Aha, det var i Sjuntorp Du var! Det påminner mig om vävning och vävmateriel på något sätt. Tänker att det ligger i textilbältet, eller hur man ska uttrycka det. Lycka till med flytten och installation av ny dator och så. Hoppas att vi hörs!

2008-08-30 @ 09:51:52
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Josefine

härlig bild med fåglarna :D

2008-09-08 @ 16:07:57
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback