"Julskrud..."

 
"Matrummet" har fått "Julskrud..." Röda och varma toner förgyller och ger lite Julkänsla. Det känns varmt och ombonat och inger trivsel. Och MYS =D
 
Med några nya kuddar i rött, en duk i samma färg, röda Julkulor och en kvist Ilex-bär känns Julen nära... Och de gamla "Höstgardinerna" med inslag av rött i känns helt rätt på sin plats.
 
Och en glad liten Tomte-trio som övervakar det hela =D

Ja nu går det onekligen fort fram i december månad...Lucia på lördag och endast två veckor till Julafton. Idag är det Nobeldagen och stor fest i Huvudstaden. Stor fest hoppas jag också det hålls för min käre Broder som firar födelsedag idag - GRATTIS Brorsan!

Trolda - In Red...=D

Kommentarer
Postat av: Nina

Tiden går alldeles för fort... jag hinner inte med. Suck!



Ha det bra!

Postat av: Milla S

Å så mysigt du har det! Ja det går fort nu!! Jag är inte bjuden upp till huvudstaden ikväll men man får väl duka lite extra fint till middagen här hemma...

2008-12-10 @ 11:42:57
Postat av: Poppins

Rött och ombonat! Det ser verkligen mysigt ut. Jag tycker ibland att "vita" jular på bloggarna ser så vackra ut, men när det kommer till kritan vill jag ha lite färg när det blir jul. Rött, grönt, guld och silver.

kramar från Poppins som också ser lite på Nobel

2008-12-10 @ 19:31:43
Postat av: Anonym

Så fint och hemtrevligt du har det hemma hos dig Jag gillar rött i juletider kram Tingeling

2008-12-11 @ 18:13:48
Postat av: Brorsan

Tackar for uppvaktningen!

2008-12-11 @ 18:47:32
Postat av: Poppins

Hej vännen!

Hoppas du kan slita dig från julmyset och vara med i min lilla utlottning.

2008-12-13 @ 16:33:16
Postat av: Plogflickan

Härligt, jag älskar att se andras fina fönster!

Ha en fin luciakväll!

2008-12-13 @ 19:41:23
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback