Hylla

image1076 
Så är HYLLAN på plats...=D (Och helt plötsligt känns det lite naket på väggen INUNDER...Så DET får väl bli ett KOMMANDE projekt =D )
 
I de två krukorna på hyllan huserar de ytterst tåliga växterna som kallas "MILLION HEARTS". Kanske kräver de något mer ljus än vad de får HÄR, men de kan mycket väl också överleva och frodas under mindre bra förutsättningar, så jag provar!

Jag är nöjd med att äntligen fått en hylla över soffan. Det blir lite mer ombonat och trivsamt och intressant med ett nytt blickfång, och nya "pynt-möjligheter".
  
Och så har KUDDARNA i soffan förökat sig...Jag bara ÄLSKAR att böka runt bland mjuka härliga kuddar i soffan...Helst ett par sköna FILTAR att kura in under också...Jag antar att jag kan titulera mig som en riktig "SOFFLIGGARE" =D

Trolda - In A Cosy Mood...=D

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Du är en sann pysslare Trolda. Så hemtrevligt du får det. Tror inte du skulle gilla mina kala vita väggar...ganska minimalistiskt här hemma...men jag trivs i det också, du vet jag är en iskall man!

Postat av: Johanna

Det blev fint med hyllan! Ha en bra dag!

2008-02-06 @ 07:41:57
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

De där hyllorna är så bra, vi har flera här hemma. Vad fint det blev med det vita mot tapeten! Ja, jag säger som de andra, Du gör det verkligen hemtrevligt! :-)

2008-02-06 @ 08:40:13
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Mysig soffa, en riktig mysplats.

2008-02-06 @ 09:29:30
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Zassi

Åh så mysigt du får till det. Tänk att jag kan klicka runt bland alla vita och fina hem ocn förundras över hur vitt och fräscht allt är och jag tänker lite i mitt stilla sinne -att kanske skulle jag vilja ha så? Men så hälsar jag på hos dig och blir alldeles varm i kroppen av allt det varma och allt myset! Jag skulle kunna byta hem med dig rakt av och jag skulle trivas som fisken!!
Nä, vi måste hejja fram lite mera varma mysiga hem här ute och slåss för vår sak, annars kommer vi att drunkna i alla vita hem! Jag gillar verkligen vita möbler och detaljer, det är inte det.
Eller så kanske jag bara är avis - vad vet jag =)
Jag gillar mitt zinkfat skarpt!! Och nog minns jag att du hade ett med koppar och glas på!
Jag är ju en riktig HÄRMAPA så det så!
Ha en underbar dag i allt myset!
Kram//Z

2008-02-06 @ 10:07:04
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Poppins

Ja, haha, förstår vad du menar med att det blev lite tomt. Men så kul att fundera ut vad du ska ha där. Och hyllan blev ju superfin! Svävar lite så där mystiskt på väggen utan konsoler.
kramar

2008-02-06 @ 21:34:19
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Trolda

Slottsträdgårdsmästaren; Kala väggar göra sig icke besvär! =D Iallafall inte HÄR hemma...Men det är tur att vi alla har olika smaker...Och med DINA vyer behövs det väl heller inte så mycket mer att titta på...; )
Johanna; Tack =D Önskar dig detsamma!
Pethra; tack ska du ha =D Visst är hyllorna trevliga! gillar dem skarpt. Och du får ju också till det Hemmavid - så är det =D
Plogflickan; Jag bara ÄLSKAR att mysa...=D
Zassi; Du är väl bara SÅ himla GÒ...=D Och visst kan också JAG tänka mig ett "hemma-byte"...=D Med din excellenta smak (som påminner så mycket om min...=D) skulle också JAG trivas...Och vissa prylar du har skulle bara passa SÅ fint här...=D Jag antar att vi är så urtrevliga och varma människor att omgivningen helt enkelt KRÄVER de varma tonerna, annars skulle tillvaron bara bli så blek i jämförelse...; ) (vad BRA vi ä...; ) )
Poppins; Ja det blir ett kommande projekt...Är kul att ha små saker att fundera på och se fram emot...=D
Trolda - kramar till er alla =D

2008-02-07 @ 07:10:51
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: ejmis

God morgon! =)

2008-02-07 @ 07:48:01
Postat av: Anonym

Det blev jättefint med hyllan
Jag har oxå en hylla bakom min soffa men jag tyckte maken satt upp den för högt kram Tingeling

2008-02-07 @ 10:39:00
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Nu är inte väggarna helt kala, jag har några tavlor mm. Får väl visa en bild på bloggen framöver...ännu ett hemmahos reportage från Slottsträdgårdsmästaren. Ha en fin dag!

2008-02-07 @ 12:31:07
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så fint det blev.. tycker verkligen om färgen på din vägg... / åsa

2008-02-07 @ 18:55:54
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Trolda

Ejmis; Godmorgon, och Godkväll =D
Tingeling; Ja se dessa KARLAR...Aldrig lyckas de få dit sakerna som VI vill...=D (och att då göra det SJÄLV känns ju alldeles ORIMLIGT =D )
Slottsträdgårdsmästaren; ser fram emot "hemma-hos" med SPÄNNING =D
Åsa; Ja, det blev bra och jag är riktigt nöjd med tapetvalet, tack =D
trolda - kramar!

2008-02-07 @ 19:38:19
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Zassi

Vill bara önska bästa bloggisen en alldeles underbar fredag :)
Kramiz//Z

2008-02-08 @ 12:39:43
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback