IKEA

image1070 
I ett mycket blåsigt och kallt Göteborg verkade det som om halva staden funnit ut i att "IDAG åker vi OCKSÅ till IKEA..."  Kanske liksom för att hålla värmen i snålblåsten...För FYYYYY vad folk där var...Men IKEA är IKEA och ibland LOCKAR det liksom bara till ett besök...Så ÄR det.

Jag åkte dit i ett speciellt syfte. Det saknas en HYLLA över min soffa, och IKEA´s "LACK" i vitt skulle bara passa SÅ fint =D Men naturligtvis blir det också lite ANDRA små trevliga inköp när man ändå är där...
image1072 
Ljuvligt doftande LJUS...VANILJ är doften som sprider sig i Hemmet...(Med en radie om hela KVARTERET!?? Så KÄNNS det iallafall...Nåja, det bjuder jag GÄRNA på...=D )
image1073 
Ett sött FAT jag tänkt fylla med GODIS fyndade jag på REA! Säkert en JUL-attiralj, men i det Troldska Hemmet passar det året om =D Kanske jag också fyller det med hängande VINDRUVSKLASAR en speciell afton...Möjligheterna är många, och det är bara tillfällena som ger besked om vad som frestas skall.

En vit hylla BLEV det! Den är dock icke på plats ännu, men förmodligen inom det närmaste - och det ser ut som den kommer att passa perfekt! =D

Efter att ha haft ett smärre "dator-haveri" är jag återigen AJOUR...=D Önskar mina kära medbloggare en HÄRLIG lördagsafton!

Trolda - Shopping...=D

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag funderade allt lite vart du tog vägen... men här är du nu igen. Så då är allt som det ska igen.

Postat av: Poppins

Skönt att datorn mår bra igen!
IKEA har både plus och minus, på minussidan är ju alla människor som måste dit samtidigt som en själv. Men det är roligt att gå åka dit och man har väl aldrig kommit hem tomhänt. Din guldiga skål passar perfekt bland dina guldsaker. Varför tror du att den är julig? I mina ögon ser den ut att passa året om.
Ser fram emot en bildrapport när hyllan har åkt upp på väggen.
Många kramar från Poppins

2008-02-03 @ 08:17:28
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättefint fat ser inte ut att komma från Ikea Haa en snöig söndag kramTingeling

2008-02-03 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback