Karameller...

 
Nu är det inte begreppet "karameller" i sin kanske vanligaste bemärkelse som åsyftas främst...Även om skålen med godsakerna även DEN kan kännas lockande (och nästan redan är uppäten av undertecknad...). Nej, nu syftar jag på det HOLLÄNDSKA epitetet...Och då blir det för denna gång på engelska och lyder "CARAMEL". Så kallas nämligen den HÄRLIGA mix av dubbla TULPANER som anläder direkt från de låglänta vidderna. Och jag kunde naturligtvis heller icke motstå DEN frestelsen...Speciellt inte med en varandes FREDAG, och stundande HELG!
image1116 
LJUVLIGA är de...Jag får nästan lust att även kalasa på DEM!
   
Kalasa på ANNAT blir det att göra imorgon...Min allra käraste Väninna kommer på ett övernattnings-besök =D Det blir till att frottera sig i godsaker och "gamla minnen". Säkert blir det utöver en delikat middag, en hel del gott rödvin och andra "karameller", även många och långa härliga skratt. För FINNS det något MYSIGARE än att filosofera med BÄSTA Väninnan över Livets alla gåtor!?!

Jag önskar alla mina KÄRA Medbloggare en EMINENT helg med en hel del KARAMELLER!

Trolda - Sooooo Sweet.........=D

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Så läckra tulpaner! Ha en riktigt skön helg med din väninna.

2008-02-29 @ 19:03:47
Postat av: EVA

Vilka härliga tulpaner !
Köpte en mixbukett igår och det var några dubbla i den...
***
Ha en fin helg !
K R A M från mig !!!

2008-02-29 @ 21:38:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

En härlig CARAMEL du bjuder på :D Övernattningsbesök med bästa väninnan...
Det låter SUPERMYSIGT! Och JÄTTEROLIGT!
Nä, det finns nog inget mysigare, Det förgyller tillvaron :D
Ha de gott
Kram Lily

2008-02-29 @ 21:38:10
Postat av: Poppins

Hoppas ni får en riktig härlig karamellhelg! En massa godsaker i alla former. :)
kramar

2008-02-29 @ 23:03:27
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Trolda

Helena; Ha en fin dag =D
Slottsträdgårdsmästaren; Tack skall du ha =D Det skall bli så mysigt =D
Eva; Ja visst är det härligt med tulpisar nu...ha en fin helg du också,tack =D
Lily; Ja jag ser fram emot hennes besök (kommer snart nu =D)Man behöver mysa med bästisarna ibland, så är det =Dkram!
Poppins; tack skall du ha =D Och karameller BLIR det...=D Kram!
Trolda - tjingeling med kramar! =D

2008-03-01 @ 16:34:28
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback