Lördag

Efter en mycket stormig natt där vindbyar på orkan-styrka uppmättes har lugnet åter lägrat sig...Det har blivit en härlig stärkande långpromenad och lite shopping ( =D ) under dagen, och nu väntar jag på några Vänner som skall komma på en liten drink innan vi skall iväg och BOWLA =D
image1106 
Jag har ingen direkt vana av att BOWLA. Tror endast det har blivit tre spel genom åren...Men som den dåliga förlorare jag nu är (=D) skall jag naturligtvis ge ALLT för att fixa några "strikear". Vi är sex personer som tillsammans först skall intaga lite förtäring på stället, för att senare alltså utöva denna lite speciella sport. Det är lag-spel som gäller om två och två. (Så SKULLE jag nu mot förmodan förlora skyller jag ALLT på min medspelare...=D)

Det är ytterst trivsamt att ibland umgås med Vänner över någon form av aktivitet...Jag gillar verkligen TÄVLINGS-MOMENTEN i det hela och går som sagt in i uppgiften med STOR entusiasm och med en förhoppning om att segra...=D Men det allra viktigaste och det som är självaste poängen är att UMGÅS, TRIVAS och ha KUL tillsammans i GODA Vänners lag!

Det önskar jag också till ER denna härliga lördag, ha kul, umgås och mys med varandra!

Trolda - With Friends =D

Kommentarer
Postat av: Eva

Håller fullständigt med dig om att det är trevligt att umgås över en aktivitet. Vi hade också en bowlingkväll här för ett tag sedan och det var mycket lyckat. Nu ser vi fram emot att få träffas över minigolf eller äventyrsbad inom kort.
Hoppas du får en trevlig kväll.

Postat av: Poppins

Jag är också en som tycker om att umgås i samband med en aktvitet, helst en sådan som lockar fram vinnarinstikterna (de positiva...). Har dock inte heller bowlat så många gånger i mitt liv. Undrar varför för det är jättekul! Hoppas du hade en trevlig kväll och att du vann förstås!
kramar från Poppins som inte blåste bort i fredags

2008-02-24 @ 09:26:56
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Trolda

Eva; Minigolf o bad låter riktigt roligt =D Och kvällen var jätte-trevlig, tack =D
Poppins; Ja visst är det kul med vinnarinstinkter =D Och naturligtvis talar vi då om de positiva...=D Det var riktigt kul att bowla och skall ABSOLUT bli fler gånger...Och tillsammans med min medspelare (som var oerhört duktig =D) tod vi hem segern =DTack =D
Trolda - kramar!

2008-02-24 @ 18:43:23
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback