Silver!

image1029 
Deppigt värre i den SVENSKA målburen...

Och hade det funnits NÅGON rättvisa borde Sverige vunnit över Kanada i JUNIOR-VM...Det tycker iallafall JAG, och säkert övriga intressenter av det svenska folket...Men, men....Det är bara att "bita ihop", se MÖJLIGHETERNA i de otroligt lovande svenska spelarna och därmed hoppas på KOMMANDE evenemang och vara STOLT över SILVERMEDALJEN och insatserna kring den.

Vilken match... En riktig nagelbitar-historia som resulterade i ett mycket snöpligt kanadensiskt mål i den allra sista och avgörande perioden SUDDEN DEATH. Puuuuh....(Och dubbel-puh...) Jag förargas, jag pustar ut, och jag glädjs ändock med framgångarna i form av en svensk SILVER-MEDALJ.

GRATTIS SVERIGE! Jag är stolt över insatsen, och ser fram emot fler nervpirrande upplevelser.

Trolda - Proud Swede!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback