Söndagsbilden

image1030 
Det SNÖAR på veckans "Söndagsbild". Vitt i luften och vitt på marken med ett par köldgrader på termometern bäddar för en MYS-DAG inomhus...=D För även om jag tycker det är oerhört VACKERT med snö, och att dagens bild tillhör en av de hitintills mest inbjudande, stannar jag GÄRNA inomhus i värmen...För jag gillar inte kyla - så är det. Och är det dessutom så mycket SKIDOR att kika på på teven, där dessutom SVERIGE utgår som segrare =D, är det inget snack om saken.
image1031 
Till en varm kopp stärkande thé ånjöt jag alltså nyss den FANTASTISKT duktiga prestationen CHARLOTTE KALLA genomförde genom att ta ännu ett GULD i "Tour de Ski". Vilken tjej! Man kan bara sitta hänförd och betrakta skådespelet Hon framför...Hennes vilja, Hennes energi och Hennes glädje.

GRATTIS Charlotte Kalla! Du är en TOPPEN-TJEJ!

Trolda - With Weekly Report And With Swedish Gold =D

Kommentarer
Postat av: Zassi

Hejhopp! Såg oxå Kalla och Silvret till juniorerna :) Mycket bra presterat, både av hockeykillarna men framförallt av Kalla - var får hon all energi från? Man bara dånar, naturlig och glad och jättemysig! Men antagligen en riktig J*la vinnarskalle!

Skåpet blir nog tokfint och självklart vill jag ju se det färdigt oxå! Kramiz//z

Postat av: Zassi

Jomen alltså jag har ju skickat dig ett litet mail :)
Kramiz och ha en skön fortsättning på söndan! //z

2008-01-06 @ 16:12:02
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Poppins

Ja, vilken otrolig sporthelg det har varit. Och Kalla, vilken tjej! Man gläds verkligen med henne, det strålar glädje och positiv energi om henne.
Vintern har kommit här också, igår hade vi underkylt regn men idag blev det varmare igen.
Såg att du målar om ditt skåp. Ska bli kul att se hur det ser ut och om du väljer vitt eller någon annan färg.
Nu ska jag frossa i romantik och se Övertalning, min favoritroman bland alla av Jane Austen. Kanske för att den handlar om att det alltid finns hopp, inget är för sent!
kramar från romantiska Poppins

2008-01-06 @ 21:24:46
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Trolda

Zassi; Ja visst är hon väl fantastsikt duktig! Tänk om hon kunde dela med sig lite av den energin...=D Och hockeykillarna lovar stort inför framtiden! Skåpet är på g...=D
Poppins; Åh, vad härligt med en romantisk film...=D Och visst är det så att HOPPET alltid finns" Och tur är väl det, för annars vore väl tillvaron alltför trist! Skåpet BLIR vitt...Har bestämt mig nu, och sista penseldraget blir nog ikväll...=D

Trolda - med kramar!

2008-01-07 @ 08:39:23
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Zassi

Hej hopp! Kolla in här http://www.bettys.se/index.htm
Det är väl bara ett stenkast från dig? *hihi*

2008-01-07 @ 10:45:55
Postat av: Trolda

Zassi; Ååååh...tack för tipset! Och det ÄR bara cirka tio mil till Borås =D
Trolda - drar snart till Borås...;)

2008-01-07 @ 17:19:57
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback