Söndagsbilden

image1066 
"Söndagsbilden" BADAR i ljus...Bilden togs runt nio-tiden i morse och precis som det verkade då, har dagen inneburit SOL och LJUS. Även om man som jag ARBETAT större delen av dagen och därmed inte hunnit njuta så mycket av vädret blir man gladare och piggare. Jag märker STOR skillnad på olika kunders humör beroende på om det regnar ute eller om solen skiner. STOR skillnad...

Termometern har visat på härliga 8 grader och FÅGLARNA hade riktig symfoni arla morgonstund. Inte som det väl SKALL vara i januari, men jag är lycklig ändå...=D Januari är snart till ända - denna enligt mig - årets tråkigaste månad...Det känns skönt för hjärta, själ och sinne. Nu blir helt enkelt tillvaron ljusare dag för dag. Så är det!

Jag vill också passa på att GRATULERA de dejliga DANSKARNA till GULDET i HANDOLLS-EM! Njut av det i ÅR kära Danskar, för NÄSTA gång har det SVENSKA laget intrimmats till att ta guldet ifrån er...=D Så är det!
image1067 TILLYKKE DANMARK! När jag inte kan vara BLÅ-GUL fullt ut går jag gärna över i RÖD-HVID...=D
Så är det!

Trolda - With Weekly Report and Congratulations To Denmark!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Att det har blivit ljusare märks inte minst dessa dagar med sol. Hääääärligt!

Postat av: Åsa

Härligt med ljusare dagar.=)
jasså Danmark vann.. =) du vet jag o sport../åsa

2008-01-27 @ 19:42:16
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Poppins

Ja, Danmark, vårt broderland, hejar vi gärna på! Vilken dramatik matchen bjöd på!
Jag gillar januari men däremot är mars en eländig månad i mina ögon. Då längtar jag bara efter våååååååååååren.
Ha en bra vecka!
önskar Poppins

2008-01-27 @ 21:06:28
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Lily of the valley

Vilken härlig och solig söndagsbild :D
Visst gratulerar vi våra kära grannar.
Jag tycker att februari och mars är superjobbiga. En fördel i år är att påsken kommer den 20-24 mars. (den 20:e är det vårdagjämning) Påsken är så glad och uppiggande med sina färger och blommor. :)
ha en härlig vecka
kram Lily

2008-01-27 @ 22:13:01
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Trolda

TACK alla för trevliga kommentarer =D ni är så GOÀ!!! =D
Trolda - kramar!

2008-01-28 @ 19:39:16
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback