Nu blir det SEMESTER =D

 
Efter att ha tillbringat de allra första dagarna av SEMESTERN med att assistera som "HUSMÅLARE" är det nu dags för lite RIKTIG ledighet =D Rödfärgen får torka in för denna gången och nu satsar jag istället på att förgylla min EGEN bruna ton, som ju i och för sig redan grundats fint mot husets söder-sida i HÖGSOMMARVÄRMEN, som ju infunnit sig alldeles precis lagom till Trolda´s semester =D

Annars var det visst också väldigt TREVLIGT att mellan fantastiskt goda middagar, gott sällskap, färgburkar och penseldrag strosa omkring i den tillhörande Trädgården där bland annat denna ROS huserade. Jag vet dessvärre inte namnet på Skönheten, men det finns ju så många andra duktiga Trädgårdsälskare som kanske vet!? Det kan tilläggas att den DOFTAR alldeles LJUVLIGT gott, och det var i hård konkurrens med allehanda insekter och fjärilar min näsa sökte sinnligheten...
 
Tidigt imorgon blir det till att packa väskorna och styra min lilla bil "Black Pearl" söderöver...Det är den anrika semesterorten MÖLLE i det sköna Skåne, som skall få celebert besök i form av Trolda med medföljande Kärlek =D Där skall det bli små utflykter i området som har mycket att erbjuda, ett litet Danmarksbesök naturligtvis, och framför allt avkoppling i form av Sol och bad, sköna promenader, goda middagar och MYS! Det lär visst också finnas härliga Trädgårdar att besöka i området...Jag glädjer mig mycket!

Alltså blir det också nu ett litet "Blogg-Break"ett tag! Jag passar på att önska Er alla en FIN och HÄRLIG tid i det fantastiskt vackra Sommar-Sverige, och hoppas att FLER har turen att råka ha SEMESTER när vädret är som bäst! =D

Trolda - Having Holiday =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Önskar dig en trevlig vistelse i Skåne!

Underbar ros du har!

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Ha en riktigt härlig semester och njut av det underbara vädret! Kram

2008-07-28 @ 08:45:06
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Ha en alldeles underbar semestertripp!!

Kramkram//Z

2008-07-28 @ 16:29:49
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Inga M

Ha det så bra! Ser fram emot rapport vid återkomst!

2008-07-29 @ 08:33:54
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Nu är du snart på väg hem från Skåne! Ha en fortsatt bra semester.

Jag tycker det är ganska skönt att den värsta värmen tar en paus nu. Min bärbara dator har fått värmeslag och nu får jag använda den "gamla" datorn. Tur man har den.

kramar från Poppins

2008-08-02 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback